EAR Yoshino — Великобританія

EAR 534

EAR 534

Відсутній на складі

EAR 534 - Вихідна потужність: 50 Вт на канал

EAR 834

EAR 834

Відсутній на складі

EAR 834 Вихідна потужність: 50 Вт/канал

EAR 834P "Normal"(MM)

EAR 834P "Normal"(MM) Бестселер

Відсутній на складі

EAR 834P "Normal"(MM) - ламповий фонокоректор для головок ММ

EAR 834P "Signature" Black (MM/MC)

EAR 834P "Signature" Black (MM/MC) Бестселер

Відсутній на складі

EAR 834P Signature - ламповий фонокоректор для головок MM/MC

EAR 834P DELUXE(MM\MC)

EAR 834P DELUXE(MM\MC) Бестселер

Відсутній на складі

EAR 834P DELUXE - ламповий фонокоректор для головок MM/MC

EAR 861

EAR 861

Відсутній на складі

EAR 861 - являє собою чудово сконструйований підсилювач. 32 Вт на канал.

EAR 869

EAR 869

Відсутній на складі

EAR 869 - Вихідна потужність: 15 Вт на канал

EAR 88 PB (MM/MC)

EAR 88 PB (MM/MC)

Відсутній на складі

EAR 88 PB - ламповый фонокорректор для головок MM/MC

EAR 899

EAR 899

Відсутній на складі

EAR 899 - Вихідна потужність: 2 х 70 Вт

EAR 8L6

EAR 8L6

Відсутній на складі

EAR 8L6 - ламповий, клас А, Вихідна потужність: 2 х 50 Вт

EAR CD Acute Classic (Black)

EAR CD Acute Classic (Black)

Відсутній на складі

Ламповий програвач компакт-дисків Hi-End класу EAR CD Acute Classic (Black)

EAR V12
What Hi-Fi Mark: 5

EAR V12

Відсутній на складі

ЕР В12 -властивий витончений і дуже приємний тональний характер, завдяки якому фортепіано та голос звучать дуже переконливо

EAR-Yoshino

У далекому 1961 році на початку ери рок-н-ролу одна музична група запросила Тіма де Паравічіні, щоби той створив індивідуальне студійне обладнання. Воно мало відповідати високим вимогам у сфері реалістичності, динамічності та чіткості звукозапису. Також де Паравічіні попросили розробити професійне концертне обладнання, що має індивідуальний характер.

Переїхавши до Південної Африки з Англії, Тіму де Паравічіні вдалося знайти відповідь на питання – яким чином удосконалити звуковідтворювальне обладнання. Під логотипом de Paravicini було створено перший професійний підсилювач. За часи роботи на іншому континенті Тім познайомився з представництвом компанії Lux Corporation, куди в 1972 році його запросили на роботу в аудіоконструктора. Після переїзду в Японію, де Паравічіні створив кілька проектів під Lux Corporation, серед яких особливо виділився комплект, що складався з підсилювача C1000 та підсилювача потужності М6000. А ламповий моноблок Luxman3045 став однією з найуспішніших розробок тих часів. Тоді він був єдиним варіантом, який до всього іншого став втіленням особистих переваг де Паравічіні встановлювати підсилювачі в безпосередній близькості до акустичних систем. Також Тімом було розроблено відповідні лампи підсилювального каскаду, які вийшли під назвою power tube 8045 та відрізнялися фірмовим дизайном конструктора.

У 1976 році Тім де Паравічіні приїхав до Англії, на території якої практично відразу заробив статус найвпливовішого аудіоконсультанта. Він працював спільно з ALBA Radio Corporation, а також співпрацював із Tangent Loudspeakers практично з самого початку діяльності цих компаній. Крім того, Тім брав участь у розробці лінійок для Michealson Austin Tybe Loudspeakers, таких як TVA10 або моноблоки M200. Паралельно він створив свою власну компанію – EAR (Esiteric Audio Research), яка представила на ринок неперевершений ламповий підсилювач EAR 509 на 100 Ватів. Для цього обладнання було розроблено унікальну конструкцію під навзанням «збалансований мостовий режим». Всі електроди в ній (крім керуючих) мають власні обмотки на 13-секційному вихідному трансформаторі. Цей підсилювач не мав загального зворотного зв'язку, що надалі переросло в особливу рису конструкцій Тіма де Паравічіні. У технічному сенсі даний підсилювач показав, що лампи можуть забезпечити такі характеристики, як і транзистори в лабораторних умовах, забезпечуючи реальне ретро-звучання, якого так прагнули деякі виробники.

Підсилювачі 509 до певної міри стали справжнісінькими хітами. Журнали, орієнтовані цей профіль, порівнювали його з деякими моделями класу High-End. Ця модель досі продовжує випускатися, оскільки є затребуваною на сучасному ринку.

Де Паравічіні розробляв свій 509 без прив'язки до звуку. Він має чисте, прозоре, деталізоване і надзвичайно живе звучання басів навіть на великих гучностях. Такі характеристики здавалися неможливими лампових підсилювачів.

З 1976 по 1996 роки Тім де Паравічіні працював над розробкою величезного каталогу HI-FI та студійних компонентів для EAR та інших аудіокомпаній.

В останні роки де Паравічіні займається випуском професійного асортименту продукції із вмістом лампово-конденсаторних мікрофонів із вбудованими прямокутними золотими голосовими капсулами та неперевершеною конструкцією. Лампові мікрофонні підсилювачі, лампові системи відомості запису, лампові еквалайзери, аналогово-цифрові конвертери для CD-мастерингу, і, звичайно ж, різного роду компоненти на замовлення. Крім того, Тім де Паравічіні особисто працює з багатьма представниками сфери шоу-бізнесу, наприклад, з Елтоном Джоном чи Стівеном Тайлером.

Професійна студійна індустрія добре знайома з стрічковими магнітофонами для майстер-фонограм. Дані пристрої характеризуються наявністю спеціально розроблених магнітних головок, яким під силу пропускати частотні лінії від 8 до 80 000 Гц!

Чимало авторитету принесло Тиму співробітництво зі студіями звукозапису. Наприклад, платівка A Meeting By The River, яка вийшла 1993 року на лейблі Waterlily, і була записана на обладнанні Тіма де Паравічіні, удостоїлася престижної нагороди Grammy за найкращу якість запису.

1985: Тім де Паравічіні презентував нову систему для запису звуку, яка до цього дня встановлена ​​на студії The Exchange в самому серці Лондона. Вона ґрунтується на класичній схемі EAR 509, має в собі фазокоректор і використовує лампи потужністю близько 1000Вт. Наявність спеціально розробленої звукозаписної голівки дає можливість створювати більш глибокі та широкі звукові доріжки порівняно з іншими звукозаписними системами.

Останні 20 років Тімові довелося попрацювати з багатьма виробниками. Так, для компанії Musical Fidelity (Лондон) ним був розроблений неперевершений А1, за аналогією концепції аудіофільського усіченого High-End підсилювача з 10 Вт потужності. Подібних прикладів можна навести дуже багато.

Лампова конструкція старих моделей, яку можна знайти в японських журналах, останнім часом часто запозичується різними виробниками. Але практично всі ці підсилювачі є ненадійними та погано звучать. Це пов'язано з тим, що виробники та поняття не мають як правильно конструювати подібні моделі. Ними використовується репутація та визнання лампового звуку з метою знайти покупців на свій неякісний товар.

Модель EAR 859 від де Паравічіні, яка здобула безліч сучасних престижних нагород, стала своєрідною відповіддю горе-компаніям. Він представив аудіофілам справжню розробку від аудіоконструктора-професіонала.

Кожен підсилювач з логотипом EAR безумовно є оригінальною розробкою. Це і спеціальні трансформатори, і розведення друкованих плат, конструкція шасі, і зовнішній вигляд корпусу. Все це створювалося руками геніального розробника звукової техніки Тіма де Паравічін. Він ніколи не ігнорував простий принцип: якщо вже щось конструювати, то воно має вийти краще, ніж будь-що і будь-коли. Якщо ні – він просто цього не вироблятиме.

Єдина головна мета Тіма де Паравічіні у тому, щоб залишатися лідером у сфері звукотехніки. Цьому конструктору практично немає рівних у світі.