AudioQuest — США


AUDIOQUEST SLiP-DB 16/2 Gray 152m Бестселер
Тип акустичного кабелю: У нарізку, двожильний
Перетин акустичного кабелю: 1-1.5 мм
Матеріал провідника: Мідь
Форма кабелю: Круглий
Колір: Сірий

AUDIOQUEST SLiP-DB 14/4 Gray 152m Бестселер
Тип акустичного кабелю: У нарізку, Чотирьохжильний
Перетин акустичного кабелю: 2-2.9 мм
Матеріал провідника: Мідь
Форма кабелю: Круглий
Колір: Сірий

AUDIOQUEST spl bulk ROCKET 11 BLACK (100M) Бестселер
Тип акустичного кабелю: У нарізку, Чотирьохжильний
Перетин акустичного кабелю: 1-1.5 мм
Матеріал провідника: Мідь
Форма кабелю: Плоский
Колір: Чорний

AUDIOQUEST hd 1.0m 18G HDMI BlueBerry Бестселер
Довжина кабелю (м): 1
Форма кабелю: Круглий
Матеріал провідника: Мідь
Колір: Синій

AUDIOQUEST hd 1.5m 18G HDMI BlueBerry Бестселер
Довжина кабелю (м): 1,5
Форма кабелю: Круглий
Матеріал провідника: Мідь
Колір: Синій

AUDIOQUEST hd 1.0m 48G HDMI Pearl Бестселер
Довжина кабелю (м): 1
Форма кабелю: Круглий
Матеріал провідника: Мідь
Колір: Чорний

AUDIOQUEST hd 1.5m 48G HDMI Pearl Бестселер
Довжина кабелю (м): 1,5
Форма кабелю: Круглий
Матеріал провідника: Мідь
Колір: Чорний

AUDIOQUEST 1.5m TOWER 3.5mm > 3.5mm Бестселер
Довжина кабелю (м): 1,5
Матеріал провідника: Мідь
Колір: Чорний

AUDIOQUEST spc SureGrip100 Banana Gold set of 8 Бестселер
Акустичні конектори AUDIOQUEST spc SureGrip100 Banana Gold set of 8

AUDIOQUEST hd 3.0m 18G HDMI BlueBerry Бестселер
Довжина кабелю (м): 3-3,9
Форма кабелю: Круглий
Матеріал провідника: Мідь
Колір: Синій

AUDIOQUEST hd 3.0m 48G HDMI Pearl Бестселер
Довжина кабелю (м): 3-3,9
Форма кабелю: Круглий
Матеріал провідника: Мідь
Колір: Чорний
AUDIOQUEST
Поява ринку компанії AudioQuest називають природним результатом розвитку подій. Так, Біл Лоу в 1980 році, створюючи нову фірму, не віщував нічого особливого, окрім незначної зміни курсу його діяльності у сфері індустрії аудіо, якою він займався з 1972 року.
Будучи старшокласником і студентом, Білл Лоу цікавився питаннями створення аудіосистеми, яка перевершує за якістю відомі на той момент моделі. Для своїх друзів юний конструктор збирав підсилювачі та тюнери, використовуючи комплекти Dynakit та Heathkit. Всі гроші, досить невеликі, які йому вдавалося виручити за свої вироби, Білл вкладав у свою колекцію вінілових платівок, або купував обладнання, що було у використанні, щоб поліпшити апаратуру.
За часів студентства Біллу спало на думку, що необхідно припинити давати друзям поради щодо підбору апаратури, і самому зайнятися її продажем. Так, у 1972 році він почав з реалізації ресиверів Hitachi та вертушок BSR. Через два роки Лоу вдалося домогтися дилерства на північному заході Америки у таких компаній, як Yamaha Radford, Celestion і Linn Sondek. А ще через три роки невелика роздрібна точка продажу, якою на перших парах організував молодий підприємець, розросла в одну з найбільших у цьому регіоні.
Закінчивши навчання, Біл Лоу, як і планував, перебрався жити до Каліфорнії, залишивши свій бізнес на товариша. Свої напрацювання з бізнесу він забрав із собою на нове місце проживання.
Працюючи в аудіо бізнесі більше 6-ти років, Білл Лоу вдруге відкрив фірму, яка працювала за попередніми замовленнями в Санта Моніці. Паралельно у нього з'явилася ще одна мета – сконструювати високоякісний аудіо-кабель, який можна буде продавати за допомогою його торговельного бізнесу.
Історія появи перших аудіо кабелів на ринку США датується 1976 роком. Саме тоді компанією Polk Audio була представлена модель Cobra Cable, зроблена в Японії. Але, незважаючи на те, що новинка позитивно впливала на якість звучання, з її допомогою вийшов з ладу не один підсилювач… Вся справа у високій електричній ємності та низькій індуктивності. Ще через два роки ціла низка компаній, таких як Polk Audio, вплинула на те, що власники найпросунутіших аудіосистем вже не представляли їхнього звучання без аудіо кабелів.
Питання переваги хорошого аудіо кабелю було цікаве Біллу Лоу ще в 60-х роках. У 1978 році за сприяння ще одного подібного бізнесмена він замовив літцендратний акустичний кабель, який мали виготовити за особливою конструкцією, яка полягала в скручуванні пари жил. Цікаво, що тепер Білл згадує цю розробку з певним збентеженням. Провідники були виконані з не дуже якісної міді і хоч для початку виробу виправдало очікування, зараз ця розробка не викликає захоплення свого творця.
Після створення вищеописаної ідеї Білл створював її зменшений варіант, який реалізовував у своєму магазині. Згодом розробка зацікавила багатьох дилерів, серед яких і Японці. Так і виникла ідея створити власне виробництво, для якого і було створено фірму AudioQuest.
З самого початку свого існування компанія мала низку виробничих критеріїв роботи. Наприклад, одна з важливих ідей AudioQuest - важливість правильної взаємодії між великим числом провідників, була здійснена експериментальним шляхом, коли Білл робив потужний кабель для одного з виробників сабвуферів. Було вирішено спробувати замість 2-х жил скрутити разом 4. Результат перевершив усі очікування. І вже до осені почалася ера створення 6-жильного кабелю.
Незадовго після експериментів Лоу отримав ще один життєвий урок. Якось він презентував кабелі в рамках презентації одного з брендів акустичних систем. Фірмовий кабель тієї компанії виявився помітно гіршим, ніж 7,5-метровий «оригінальний рецепт» AudioQuest. Але суть в іншому. Тоді Білл, прагнучи ще більше підкорити вуха публіки, підключив систему за допомогою такого ж кабелю, але вдвічі коротший. Адже всім відомо, чим меншою буде довжина кабелю, тим краще результату можна досягти.
Але яке було здивування всіх, коли короткі кабелі зазвучали гірше за довгі, будучи абсолютно однаковими за своєю конструкцією. Єдиним, чим вони відрізнялися, був ступінь жорсткості оболонки. Ця ситуація показала наскільки важлива механічна жорсткість і стабільність, ставши одним із ключових пріоритетів у розробках Лоу.
У другій половині 80-х лише на території Південної Каліфорнії серед дистриб'юторів AudioQuest було 42 представництва. Також продукцію цієї компанії можна було купити не лише у більшості штатів Америки, а й у Європі та Азії.
Наступні 20 років пішли на визначення механізмів появи тих чи інших спотворень, які виникають із сигналом під час його руху кабелем. Використовуючи логічно виведені раціональні рішення, було розроблено і представлено лінійку зовсім інших за своїми властивостями кабелів. У 1987 році була опублікована стаття, автором якої був Білл Лоу, яка була присвячена взаємодії теорії та емпіричних досліджень у процесі проектування кабелів. Основна суть цього матеріалу, не дивлячись на цілу низку подальших удосконалень у практичному сенсі, є актуальною й донині. А її застосування незмінно призводило AudioQuest до успіху та визначних результатів.
У той же час Білл почав розробляти 75-омні кабелі. Вони примітні тим, що їхню конструкцію довелося розробляти з нуля, використовуючи лише основні практичні принципи, про які ми розповіли Вам вище. Так з'явилися, крім усього, продукти, розраховані на передачу сигналу відносно великі відстані. Це сигнали з супутникової антени або чутливі хвилі цифрового телебачення, що видають високу чіткість зображення.
У 1999 році було ухвалено рішення відокремити всю лінійку цих кабелів у дочірній бренд, який отримав назву CinemaQuest.
AudioQuest сприймається як один із найбільших виробник професійної кабельної продукції, якими завжди цікавляться професіонали та аудіофіли. У реалізації кабелів цієї компанії бере участь не одна сотня торгових представництв на території США та понад 60 точок в інших країнах світу. І Україна – одна з них!
Особливо радує творця компанії те, що AudioQuest досягла успіху, незважаючи на те, що він не переставав наполягати на тому, що в основі існування цього проекту завжди повинні лежати технічні об'єктивні характеристики всієї продукції. Для Білла Лоу це єдиний метод ведення бізнесу, оскільки він поєднується з його пристрастю до звуку та апаратури високого класу.