Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантійне та післягарантійне обслуговування виконується офіційними сервісними центрами, які затверджені виробниками та дистриб'юторами на території України. 


F1Center - здійснює ремонт апаратури наступних виробників

Denon, Onkyo, Pioneer,  Marantz, Pioneer,  Yamaha.

Багатоканальний call центр: 0 800 800 018 (Безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів по всій Україні) (050) 411 41 08 (067) 411 41 08 (050) 715 43 43 Номер телефону: (044) 35 режимі) E-mail: info@F1Center.ua Графік роботи Call Центру (Групи Підтримки Клієнтів): Понеділок - п'ятниця з 9:00 до 19:30 Субота - з 10:00 до 16:00


Compass:

Burmester, Cabasse, Clearaudio, Dali, Ear-Yoshino,  Nagaoka, Thorens.

м. Київ, Новопечерський провулок, 5 (044) 500-97-63; Режим роботи сервісного центру: Пн — Пт: з 10:00 до 17:00


Attrade:

AKAI, Alesis, Ampeg, Apogee, Audient, Audio-Technica, Audio-Technica Pro, AVID, Avid Technology, Cerwin Vega, Charvel, DigiTech, Epiphone, Event, Fender, Fender Squier, Focusrite, Fostex, Genelec, Genelec Pro, GHS Strings, Gibraltar, Gibson, GRAPH TECH, Gretsch, Gretsch Drums, Guild, Horizon, Ibanez, Jackson, KAT, KORG, KRK, LP, Mackie, Marshall, Martin Audio, Martin Pro, Mesa Boogie, MOOG, MPM, NATAL DRUMS, NEAT, Novation, Numark, Ovation, Peavey, PreSonus, Quik Lok, REMO, ROCKDALE, RODE, Seymour Duncan, SHURE, Solid State Logic, Sound Devices, STANTON, SWR, T-PEOS, Takamine, Tama, Telefunken, TOCA, Universal Audio, VOX, Zildjian

Київ, вул. Вербова, 4А  (067) 441-62-40
servicegroup@attrade.kiev.ua
Режим роботи:  Працює за попередньою домовленістю  Пн-Пт: з 10:00 до 18:00  Сб-Нд: вихідний


Гарантійними зобов'язаннями продукції, що випускається, управляють сервісні центри компаній-виробників з того моменту, як товар був виданий зі складського зберігання компанії.

Правила гарантійного обслуговування

Особлива увага в роботі інтернет-магазину MUSICMAG приділяється контролю якості товарів, що продаються. Пристрої зі складною технічною конструкцією іноді, на жаль, ламаються. У разі на допомогу приходять кваліфіковані фахівці офіційного сервісного центру тієї чи іншої фірми-виробника.

Єдиним документом, що підтверджує право покупця не безкоштовний ремонт до закінчення гарантійного терміну експлуатації, є гарантійний талон. Якщо такий документ відсутній, або не заповнений, компанія не зможе прийняти претензії щодо обслуговування товару. Видача дубліката гарантійного талона при втраті або псуванні оригіналу є неможливою.

Термін гарантійного обслуговування визначається виробником окремо для кожного виробу.

Покупцеві необхідно особисто перевірити комплектність товару та переконатися у відсутності видимих фізичних пошкоджень, оскільки після фіксації видачі виробу, претензії за зазначеними вище критеріями магазин не приймає.


Умови гарантійного обслуговування

  1. Покупець отримує гарантію від продавця, що у разі виявлення заводського дефекту (зумовленого неправильним виробництвом) у проданому виробі, воно підлягає безоплатному ремонту (якщо не минув термін гарантії). Можливість проведення гарантійного ремонту надається лише з урахуванням того, чи дотримувалися правил використання обладнання.
  2. Правильно заповнений гарантійний талон повинен містити в собі дані про дату продажу та серійний номер товару, а також супроводжуватися чіткою печаткою або штампом продавця та підписом покупця. Також необхідно зберегти товарний чек та накладну на товар. Важливо, щоб комплектація обладнання була повною: сам виріб, технічна документація, упаковка, програмне забезпечення (якщо воно було), перехідники, кабелі, аксесуари тощо.
  3. Модель та серійний номер, зазначені в гарантійному талоні, повинні повністю збігатися з тими самими показниками придбаного обладнання.
  4. Кошти, витрачені на транспортування обладнання в сервісний центр, не покриваються. Ця стаття витрат не входить до переліку гарантійних зобов'язань компанії-виробника.
  5. Адреси уповноважених сервісних центрів виробника вказані на гарантійних талонах або документації на виріб.
  6. Оформляючи гарантійний ремонт, покупцю необхідно письмово чітко вказати характер поломки та її прояви. Характеристики «не працює» або «глючить» не можуть бути прийняті як підстава для оформлення ремонту.
  7. Тривалість гарантійного ремонту – 14 днів. Якщо представник сервісного центру не зміг ідентифікувати заявлений дефект під час здачі покупцем товару на ремонт, 14 днів відраховуються з виявлення несправності в сервісному центрі.
  8. У разі необхідності додаткової діагностики обладнання, або відсутності необхідних для його ремонту деталей, термін гарантійного ремонту може бути продовжений.
  9. Якщо визначення відповідності обладнанню гарантійним умовам є неможливим в умовах сервісного центру, виріб віддається на експертизу, після якої (три робочі дні) виноситься остаточне рішення про проведення гарантійного ремонту.
  10. Якщо покупцем були виконані всі гарантійні умови, проведення ремонту стає лише платній основі.
  11. Під час перебування обладнання у сервісному центрі гарантійний термін продовжується.

Дія цієї гарантії не може бути поширена на:

  1. Можливість періодичного проведення планової профілактики устаткування.
  2. Полагодження іншого обладнання, програмного забезпечення (в т.ч. і що йде в комплекті з покупкою) або носіїв інформації, що працювали в поєднанні з виробом.
  3. Можливість безкоштовного настроювання оптимальних параметрів роботи обладнання (конфігурації).
  4. Полагодження або заміна комунікаційних портів виробу, оскільки їх поломка може бути можлива лише у випадку неправильної експлуатації.
  5. Заміна витратних матеріалів та інших деталей, які мають обмежений термін експлуатації.
  6. Полагодження товару, у випадках, коли він використовувався не за призначенням.
  7. Полагодження або заміна перемикачів, кнопок, лицьових панелей, шторки приводів і т.п.
  8. Полагодження виробів, у комплектації яких відсутні або представлені у пошкодженому стані: витратні матеріали, кабелі, упаковка, документація та інші складові, що є в комплекті при купівлі товару.

 

Виріб підлягає зняттю з гарантійного обслуговування, якщо:

  1. Виріб вийшов з ладу або отримав пошкодження через порушення умов зберігання, транспортування, підключення, правильної установки, експлуатації, адаптації під місцеві технічні умови.
  2. Виріб отримав пошкодження внаслідок руйнівної дії природних стихій (пожежі, повені, землетрусу), побутових факторів та інших обставин, що не залежать від продавця.
  3. Товар отримав виражені механічні, термічні та/або електричні пошкодження внаслідок будь-яких дій з боку покупця або третіх осіб.
  4. Результатом поломки стала несправна електромережа (невідповідність стандартам, відсутність заземлення тощо).
  5. Всередину виробу потрапив сторонній предмет, рідина, речовина, комаха і т.д.
  6. На виробі відсутні або пошкоджені захисні знаки виробника або продавця (голограми, стікери, наклейки, пломби та інше).
  7. Очевидні сліди ремонту та/або розтину поза сервісним центром.
  8. Під час експлуатації були використані нестандартні кабелі, перехідники, деталі та інше.
  9. Гарантійне зобов'язання не припиняється у разі неможливості виконання такого зобов'язання через відсутність необхідних для його виконання матеріалів, комплектуючих або запасних частин.

Продавець не несе відповідальності:

За будь-які збитки, пов'язані з використанням або неможливістю використання придбаного обладнання (включаючи всі випадки втрати прибутку, переривання ділової активності, втрати ділової інформації або інших грошових та тимчасових втрат). За несумісність придбаного товару з іншими виробами як на програмному, так і на апаратному рівні.

Виріб визнається справним та не підлягає гарантійному ремонту та/або заміні, якщо прояв несправності не вказано або не виявлено під час перевірки фахівцями сервісного відділу.