Малі барабани

9 одиниця(s)

Показати:
GRETSCH DRUMS S-6514-BRH

GRETSCH DRUMS S-6514-BRH

Відсутній на складі

Малий барабан GRETSCH DRUMS S-6514-BRH

TAMA MAS1465-VAM

TAMA MAS1465-VAM

Відсутній на складі

Маленький барабан Tama MAS1465-VAM

TAMA VAS145 MTA

TAMA VAS145 MTA

Відсутній на складі

Маленький барабан TAMA VAS145 MTA

TAMA TMS1455S SMP

TAMA TMS1455S SMP

Відсутній на складі

Маленький барабан TAMA TMS1455S SMP

TAMA LMPM1455F NFM

TAMA LMPM1455F NFM

Відсутній на складі

TAMA LMPM1455F NFM Малий барабан

TAMA WP148BK-WBW

TAMA WP148BK-WBW

Відсутній на складі

TAMA WP148BK-WBW Малий барабан

TAMA MBSS65-CAR

TAMA MBSS65-CAR

Відсутній на складі

Маленький барабан TAMA MBSS65-CAR

TAMA PE1445

TAMA PE1445

Відсутній на складі

Малий барабан TAMA PE1445

TAMA RW-256 LIMITED MASTERCRAFT ROSEWOOD

TAMA RW-256 LIMITED MASTERCRAFT ROSEWOOD

Відсутній на складі

Малий барабан TAMA RW-256 LIMITED MASTERCRAFT ROSEWOOD

Малі барабани

Малий барабан, також званий бічним барабаном, військовий та оркестровий ударний інструмент, що має кілька струнних струн (петель) з кишки, нейлону або дроту, натягнутих по нижній або малій голові; пастки співчутливо вібрують з нижньою головкою, викликаючи різкий, проникаючий, відносно високий звук.

Сучасний малий барабан має циліндричну оболонку з дерева, фанери або металу заввишки 13-30 см і діаметром 35-40 см. Глибокі моделі, звані польовими, використовуються в багатьох військових оркестрах. Головки, побиті двома конічними палицями, що закінчуються маленькими ручками з дерева або нейлону, виготовлені з телячої шкіри або пластику. Вони утримуються дома обручем (навколо якого намотується мембрана) і контрудалом. Натяг мембрани здійснюється за допомогою гвинтів, які діють незалежно на кожну головку, металевими стрижнями або, переважно у військових оркестрах, за допомогою канатних шнурів.

Ранні форми бічного барабана були трохи більшими за висотою, ніж по діаметру. Вони використовували товстіші мембрани та палиці, ніж сучасні інструменти, створюючи більш важкий, але менш блискучий звук. Барабан найбільше змінився в 19-му столітті, стаючи неглибоким і часто набуваючи латунної гільзи з натягом стрижня або гвинта. Хоча з початку 17 століття натяг пасток можна було контролювати за допомогою гвинта або важеля, тільки в 20 столітті був розроблений механізм, що дозволяє миттєво їх відпускати (для спеціальних ефектів або, щоб уникнути небажаних симпатичних вібрацій, викликаних іншими інструментами). До 20 століття мембрани пасток були зазвичай кишковими.

Військова гра на малому барабані була вивчена в 19-му столітті, і лише за можливого оркестрового використання барабана гравцям була потрібна музична нотація. Деякі барабанщики в Базелі, Швейцарія підтримують особливо складну традиційну техніку гри. Сучасні композиції та джазова гра можуть вимагати спеціальних ефектів, таких як ті, які отримують, випускаючи пастки, ударяючи по обіду або використовуючи пальці, нестандартні ціпки або дротяні щітки.

Перше переконливо задокументоване оркестрове використання малого барабана було зроблено французьким композитором-віолончелістом-віртуозом Марін Маре у сцені шторму у його опері «Альціон» (1706). Він знову з'явився в опері Россіні «Газова тура» (1817; «Сорока-злодійка») із сольною партією, але не став стандартним оркестровим інструментом доти, доки його не використав Микола Римський-Корсаков та інші російські композитори кінця XIX століття. Концерт "Фестивальний концерт Гейги для драм-оркестру в Базелі" (1958) був написаний швейцарським композитором Рольфом Ліберманом.

Інтернет-магазин MUSICMAG надає широкий асортимент малих барабанів та завжди раді допомогти у виборі продукції!