Трек-лист: Requiem D-Moll, KV 626 Композитор: Вольфганг Амадей Моцарт
>
Сторона A
A1 – I. Introitus: Requiem: Adagio – 4:16 Відкриваюча частина "Introitus" вводить слухача в атмосферу урочистості та скорботи. Оксамитові хорові голоси та плавні струнні створюють контраст між величчю та глибоким смутком.
A2 – ІІ. Kyrie: Allegro – 2:40 "Kyrie" звучить як динамічний і потужний хоровий обіг, пронизаний контрапунктом. Стрімкий темп і поліфонічна структура надають цій частині інтенсивності та драматичності.
A3 – ІІІ. Sequenz 1. Dies Irae: Allegro Assai – 1:49 Один із найзнаменитіших фрагментів "Dies Irae" передає бурю емоцій через потужне звучання хору та оркестру. Потужність музики символізує День гніву, фінальний суд та неминучість долі.
A4 – ІІІ. Sequenz 2. Tuba Mirum: Andante – 3:41 "Tuba Mirum" починається із соло тромбону, що символізує звук труби Страшного суду. Плавні партії солістів-голосів (бас, тенор, альт та сопрано) малюють картину воскресіння та урочистості.
A5 – ІІІ. Sequenz 3. Rex Tremendae – 1:53 "Rex Tremendae" звучить велично та потужно. Партії хору називають "Царя жаху", благаючи про милосердя, що передається через контраст між хоровими вигуками і м'якими оркестровими переходами.
A6 – ІІІ. Sequenz 4. Recordare – 6:18 Лирическая і зворушлива "Recordare" є молитвою про прощення. Прекрасні вокальні переплетення солістів та оркестру створюють атмосферу спокою та надії.
A7 – ІІІ. Sequenz 5. Confutatis: Andante – 2:38 "Confutatis" захоплює слухача контрастом між різкими чоловічими голосами, що символізують засудження, та ніжними партіями жіночих голосів, що символізують умиротворення.
A8 – ІІІ. Sequenz 6. Lacrimosa – 2:54 "Lacrimosa" – кульмінація емоційної глибини та трагізму. Хорі, що плачуть, і струнні створюють образ людської скорботи перед обличчям вічності.
Сторона B
B1 – IV. Offertorium 1. Domine Jesu – 3:45 "Domine Jesu" звучить як урочиста та впевнена молитва. Контраст між суворими хорами та оркестровими партіями, що втікають, надає частині динамічності та драматизму.
B2 – IV. Offertorium 2. Hostias – 3:01 Мелодійна і спокійніша "Hostias" звучить умиротворено і споглядально, наче висловлюючи надію на порятунок і примирення з вічністю.
B3 – V. Sanctus – 1:25 "Sanctus" – яскраве та величне проголошення хвали, що супроводжується потужними хоровими акцентами та оркестровими фанфарами.
B4 – VI. Benedictus – 5:14 "Benedictus" вирізняється ліричністю та спокоєм. Солісти вступають по черзі, створюючи відчуття гармонії та благословення, а хорове Hosanna додає величну завершеність.
B5 – VII. Agnus Dei – 3:18 "Agnus Dei" – зворушлива молитва про дарування світу. Плавні вокальні лінії та ніжне оркестрування надають цій частині глибокого ліричного відтінку.
B6 – VIII. Communio: Lux Aeterna – 5:22 Завершальна частина "Lux Aeterna" повертає до тем "Introitus" та "Kyrie". Урочисте та світле звучання підкреслює вічний спокій та прагнення душі до світла.
Опис альбому: Requiem D-Moll, KV 626 – один із найзначніших творів Вольфганга Амадея Моцарта, що залишився незакінченим через його смерть у 1791 році. Ця грандіозна меса для хору, солістів та оркестру наповнена глибокою драматургією, емоційною міццю та дивовижною гармонією. Моцарт поєднує ліричність і трагізм, створюючи твір, який і досі торкається серця слухачів своєю силою та красою.
|