Triangle LYRR Tiger (цена за 1 шт )
Triangle LYRR Tiger (цена за 1 шт ) Опис
Акустична система Triangle LYRR – це гідний продовжувач розкішних традицій TRIANGLE. Колонки зовні округлої форми, виконані натуральним шпоном. ВЧ динамік, як і у всій цій серії, розташований в окремому корпусі. СЧ динамік виготовлений із паперу. В області НЧ використовуються 3 динаміки. Triangle LYRR досить легкі у розгойдуванні, і не дуже вимогливі до вихідної потужності підключеного підсилювача. Вони мають дуже музичний і деталізований звук з глибокими низькими частотами і разючою динамікою.
Зовнішній вигляд акустичних систем GENESE Lyrr компанії Triangle дуже вражаючий. Їхні корпуси мають «аеродинамічну» обтічну форму, привабливу не тільки з естетичної, а й зі звукової точок зору, і прикрашені натуральним деревом Mahogany (є також варіант обробки чорним рояльним лаком).
Ці АС мають трисмугову конфігурацію, і оснащені п'ятьма динаміками: ВЧ-випромінювачем, поміщеним у власну акустичну камеру, що наполовину виступає над верхньою панеллю корпусу, і навантаженим на якусь подобу рупора, 165-мм середньочастотним динаміком і трьома. Усі динаміки мають запатентовану конструкцію, які характеристики оптимізовані до роботи саме у цій АС.
Усередині корпус колонок розділений на кілька секцій, при цьому перегородки служать як розпірки, що підвищують акустичну інертність всієї конструкції. Блок СЧ динаміка ізольований від решти обсягу, а ще одна перегородка розділять корпус в області фазоінвертора. Сам фазоінвертор у цій колонці має запатентовану конструкцію Twin Vents з розподільною перегородкою посередині вихідного отвору та двома "вхідними" трубами з боку корпусу. Таким чином, кожен НЧ-бокс працює на свою половину фазоінвертора, а на виході їх повітряні потоки складаються. Така конструкція відрізняється високою ефективністю і водночас малими спотвореннями звуку області НЧ, які б виникнути, якби всі динаміки працювали однією загальний канал фазоинвертора. Для надання колонкам більшої стійкості вони спираються на широку вигнуту основу, оснащену шипами. Для підключення до підсилювача в колонках є блок подвійних гвинтових клем, на звороті якого змонтований фільтр, розділений, виконаний на компонентах аудіофільського класу.
Незважаючи на складну конфігурацію, акустичні системи Triangle GENESE Lyrr досить легкі у розгойдуванні, і не дуже вимогливі до вихідної потужності підключеного підсилювача. Вони мають дуже музичний і деталізований звук з глибокими низькими частотами і разючою динамікою.
Будівництво
Розміри французьких колон вражають. Коли я побачила коробки на редакційному складі, вирішила, що одна не зможу їх пересунути та розпакувати. Однак колонки не такі важкі, як може здатися, і одна людина може легко їх зняти та встановити. Вам навіть не доведеться прикручувати плінтус або возитися з вирівнюванням. Крім картонних та пінопластових вкладишів коробки упаковані у великі пакети з м'якого матеріалу, що напевно сподобається педантичним користувачам. Я не знаю, чи буде хтось настільки сповнений рішучості надягати їх після кожного сеансу прослуховування. Але коли ми плануємо тривалішу поїздку і хочемо накрити динаміки, щоб вони не покрилися товстим шаром пилу – тоді чохли знадобляться.
Коли доходить до дизайну, існує багато акцентів, які не дуже поєднуються один за одним за кольором. У нас чорна матова основа із сріблястими гвинтами та центральним дифузором, потім на блискучому чорному фронті ми бачимо динаміки із сірими кошиками, вихід резонансного тунелю, декоративну металеву пластину з логотипом компанії, а в самому верху – світло-сіру трубку із золотою кулею. Усього потроху з різних парафій, і не забуваємо, що решта корпусу має різний колір. Якщо комусь не подобається, можуть поставити грати, що кріпляться на магнітах. На жаль, кілька разів траплялося, що деякі з них, замість того щоб від'єднатися від рамок, залишалися на гвинтах, що кріпляться перетворювачами. Тим не менш, я мушу зазначити, що динаміки, які я отримав на тест, не були абсолютно новими. Можливо, вони вже пройшли кілька магазинів та виставок.
Крім того, якість складання вважається дуже хорошою. Конструкція досить складна, і при цьому всі поверхні ідеально прилягають одна до одної. Отвори для динаміків були точно відфрезеровані, а шпон та лак лягли ідеально. Я витратив багато часу, розглядаючи Lyrr поблизу та у пошуках дефекту, та нічого. Так що дотримуватимуся розеток. Вони просто виглядають недорого. Вони подвійні і теоретично підходять для будь-яких типів клем, але знаходяться в щільному пластиковому профілі, так що підключати лопатки точно не буде зручно. Найкраще тягнутися до кабелів із бананами, адаптованими для бівайрингу. Усунення перемичок може покращити звук.
Гучномовці оснащені великими опорами, що стабілізують, але фактично вони повинні спиратися в основному на дифузор, розташований спереду (рішення називається SPEC). Його завдання – передавати енергію вібрації скринь на землю. Це рішення було натхнене конструкцією контрабасу та віолончелі. Це, звісно, цікаво. Добре, що компанія працює на такі деталі, але мене більше тішить, що Triangle дуже стійкий і не повинен впасти від випадкового удару. Якщо така 130-сантиметрова коробка впаде на підлогу, це може скінчитися погано, навіть для підлоги.
Характеристики
- Серія: Genese
- Акустичне оформлення: Фазоінверторний тип
- Розташування фазоінвертора Попереду
- Кількість смуг: 3
- Кількість динаміків: 5
- Підведення потужності підсилювача Вт.: RMS:140/MAX:280
- Частота, Гц: 32-20000
- Частота поділу кросовера, Гц. 250/2300
- Чутливість, дБ/Вт/м: 92.0
- Опір Ом: 8 (3 хв.)
- ВЧ-динамік: 1 х 25 мм, титановий
- СЧ-динамік: 1 х 165 мм, папір
- НЧ-динамік: 3 х 165 мм, папір
- Корпус, оздоблення: МДФ, Шпон
- Клеми: дві пари гвинтові, позолочені. Bi-Wiring
- Площа озвучування м2: 30 – 80
- Гарантійний термін, міс. 12
- Розміри (ШхВхГ), мм: Корпус: 233х1270х372, загальні: 370х1330х386
- Вага, кг: 30
- Країна (головний офіс): Франція