Допомога
Оплата і доставка
Які умови здійснення доставки?
Умови та терміни доставки варіюються залежно від регіону. MUSICMAG доставляє товари по Києву та по Україні. Якщо сума замовлення перевищує 1500 гривень, доставка безкоштовна. В решті випадків сума доставки дорівнює 39 гривням.
Ви також можете забрати своє замовлення у нашому офісі у місті Києві.
Які варіанти оплати замовлення Ви надаєте?
Наразі доступні такі способи оплати:
- готівкова оплата,
- безготівкова оплата,
- безготівкова оплата у кредит (до 24 місяців),
- безготівкова оплата частинами (до 6 місяців).
Детальніше про всі способи оплати Ви можете дізнатись тут>> http://musicmag.com.ua/uk/payments
Як здійснюється доставка по Києву?
Дата та час доставки обговорюється з кожним клієнтом індивідуально. Ми намагаємось максимально догодити вимогам покупця.
Доставка здійснюється до входу (зустріч із кур'єром «на зупинці», «на розі» тощо не проводиться).
Подробиці про варіанти доставки описані тут>> http://musicmag.com.ua/uk/deliveries
Як здійснюється доставка по Київській області?
Доставка по області здійснюється за допомогою компанії «Нова пошта» Адреси та номери відділень Ви зможете знайти на сайті компанії. Можливі індивідуальні домовленості із клієнтом.
Подробиці про варіанти доставки описані тут>> http://musicmag.com.ua/uk/deliveries
Як здійснюється доставка по Україні?
Доставка по Україні здійснюється за допомогою компанії «Нова пошта» Адреси та номери відділень Ви зможете знайти на сайті компанії.
Подробиці про варіанти доставки описані тут>> http://musicmag.com.ua/uk/deliveries
Чи можна приїхати до вас до офісу?
Ми раді бачити Вас у нашому офісі з понеділка по п'ятницю з 10 ранку до 7 вечора. Для максимальної зручності ми вибрали вигідне місце розташування – 1 хвилина ходьби від метро Петрівка. Наша адреса: Московський проспект, 10-Б.
Зауважте, що практично весь товар магазину MUSICMAG знаходиться на складі!
Гарантія та сервісне обслуговування
На які товари надається гарантія?
Гарантію за кожен товар дає виробник. MUSICMAG реалізує товари лише від офіційних виробників!
Все про гарантію Ви можете прочитати тут>> http://musicmag.com.ua/uk/warranty
Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійне обслуговування беруть він сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти на гарантійному талоні або за адресою — повний список сервісних центрів.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються модель, серійний номер, гарантійний термін, дата продажу товару.
Будь ласка, не втрачайте його протягом усього часу експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим сервісним центром.
Все про гарантійне обслуговування Ви можете прочитати тут>> http://musicmag.com.ua/uk/warranty
Я можу обміняти чи повернути товар?
Звичайно, Ви можете здійснити обмін або повернення товару протягом 14 днів з часу його покупки. Це право задекларовано у Законі про захист прав споживача.
Щоб успішно використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, не був у використанні і не має слідів вживання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
- товар повністю укомплектований;
- не порушено цілісність упаковки;
- є всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна обміняти чи повернути товар?
Ми чекаємо на Вас у нашому офісі за попередньою домовленістю за телефоном з понеділка по п'ятницю.
Адреса: Московський проспект, 10-Б, місто Київ. Годинник роботи – 10:00 – 19:00.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад у той же спосіб, яким ви його отримали. Умови успішного використання цієї можливості описані вище.
Що робити, якщо сервісний центр не може здійснити ремонт мого товару в гарантійний період?
Якщо товар вийшов з троя з вини виробника, а в сервісному центрі його не можуть відремонтувати, звертайтеся до нашого офісу, - ми повернемо гроші або здійсни обмін товару.
Зверніть увагу, що обов'язковим у цьому випадку є надання гарантійного талона, товару у повній комплектації, чека (або іншого документа, що підтверджує оплату), висновок офіційного сервісного центру.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в ремонті за гарантією. Це відбувається у таких випадках:
- Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця, чи третіх осіб;
- Порушено збереження гарантійних пломб;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та